Welcome at one Happy Island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Coljee - WaarBenJij.nu Welcome at one Happy Island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

Welcome at one Happy Island

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Januari 2016 | Aruba, Aruba

Bon dia,

Na 4 weken van hectiek is de rust eindelijk weer terug. De afgelopen maand was een achtbaan. In vier weken tijd geregeld en vertrokken. Hier voor moet je een beetje gek zijn. Gelukkig ben ik dat ook.

De laatste week in Nederland was druk. Ik moest nog werken en het een en ander regelen. Die paar uurtjes extra slaap had ik prima kunnen gebruiken, helaas had ik daar dus geen tijd voor.

Vorige week zaterdag was mijn laatste dag bij de AH. Na ruim drie jaar ging ik daar weg. Ergens was ik daar natuurlijk super blij mee ergens vond ik dat oook een beetje gek. Ik ben overladen met allemaal cadeaus die ik naar formaat bijna allemaal heb kunnen meenemen.

Zaterdagavond zijn mijn vrienden geweest om afscheid te nemen. Als verrassing hadden mijn ouders ook mijn neven en nichten uitgenodigd. Ik heb een onwijs leuke avond gehad. Ook het afscheid nemen ging prima, blijkbaar ben ik best wel nuchter. Totdat ik me s nachts om 4 uur realiseerde dat ik ze echt lang niet ga zien. Dat was toch wel een beetje vervelend.

Zondag vierde mijn ma haar verjaardag en heb ik mijn ooms, tantes en andere bekenden ook nog gezien.

Maandag heb ik nog even gewinkeld. Moest nog een cadeautje voor mijn moeder halen en dollars ophalen bij de bank. Mijn tweede valuta. Na 5 maanden Sxm en een zomer in de USA geef ik dollars net zo makkelijk uit als euro's

Dinsdag was het de dag van de uitdaging. Koffer pakken. Je realiseert je pas hoeveel zooi je hebt als je het ook allemaal mee wilt nemen. Het is me gelukt maar vraag me niet hoe.

Woensdag was voor voorlopig mijn laatste dag in Nederland. En ondank dat ik wist dat het bijna zomer zou worden heb ik toch nog even lekker geklaagd over de kou. Nu kan het nog.

Donderdag was het dan eindelijk zover. Op naar Aruba. Het was maar drie graden en regen bah. Ik zou om kwart voor twee vliegen maar dat werd 3 uur. Onderweg vlogen we precies tussen Anguilla en Sint Maarten door, dus ok kon vanuit het raampje SXM nog zien liggen. Na ruim 10 uur vliegen wa. Ik dan eeindelijk op Aruba.

Gister ben ik bij PwC geweest voor wat praktische zaken. En heb ik oranjestad even bekeken. S avonds heb ik een huurauto opgehaald en ben ik even wezen kijken bij het huisje waar ik per een maart ga wonen.

Vandaag ga ik het eiland even goed verkennen en naar het strand.
Mensen geniet van de sneeuw ik neem de zon wel.

Tot de volgende.
Ayo,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 6593

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 13 Juli 2016

Caribbean 2.0

Landen bezocht: