Happy independence day!! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Coljee - WaarBenJij.nu Happy independence day!! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

Happy independence day!!

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Februari 2016 | Aruba, Aruba

Bon dia,

14 februari, een maand geleden vertrok ik uit Nederland. DE tijd gaat snel. Oeh voordat ik het vergeet, voor de single people, happy independence day for the taken once happy valentines day.

Keep the snow I'll take the sun.
Dit heb ik de vaak gedacht de afgelopen maand, Dank jullie wel voor de foto's van de sneeuw, ik stuur graag foto's van het strand terug. Do you want to build a snow man? No I prefer a sand castle. Ik word echt blij van de zon en de warmte.

Being a caribbean auditor again
dit keer weliswaar voor een ander kantoor, met andere mensen en systemen. Maar ik zeg vol overtuiging het bevalt me erg goed. Mijn collega's zijn aardig. Werktijd wordt nog wel eens afgesloten met wat drinks. En het werk? Ik vind het leuk.

Meeting people.
ik heb echt een geweldige host, gelijk de eerste week heeft ze me meegenomen naar een karaoke bar in palm beach. En stelde me daar voor aan een Arubaan en drie venezolanen. Ik kan natuurlijk geen Spaans, dus veel moest vertaalt worden. Na 5 bezoekjes kan ik ondertussen wel een paar woorden verstaan. Nu ga ik dus eigenlijk elke zaterdag daarheen, het Is open en rustig dus ik kan dat aan zonder dat ik tegen de vlakte ga. Waar ik dus ook acht er kwam Is dat ik lang ben in vergelijking met zuid Amerikanen, terwijl ik voor dutch standards een hele normale lengte heb. Wat resulteerde in het feit dat ik bijna een kop groter was dan mijn danspartner, dat danst zo irritant als je een salsa probeert te dansen.

Public holidays,
voor wat betreft nationale feestdagen zit ik hier goed. In de 4 weken dat ik hier ben heb ik al twee lange weekenden gehad. Een van die weekenden Was carnival, zoals op Sint Maarten een hoop veren en harde muziek. De rolly polly was vervangen voor een ander carnivals nummer waarvan ik de naam niet ken. De billenshake kon ik nog steeds dat dan wel weer. Hier valt carnival dus op een zondag. Krijgen We Maandags vrij om uit te brakken. Geniaal toch.

In maart hebben we weer twee lange weekenden, waarvan ik er eentje naar sxm ga! Zo fijn dat dat het maar 1000 km verderop Is. Ik zou denk ik altijd een excuus blijven zoeken om daar heen te gaan.

24 juni kom ik naar Nederland voor vakantie.
Voor de gene die graag op bezoek willen komen en bij mij in huis willen pitten. Laat eerst even weten wanneer je denkt te komen. Zou het vervelend vinden als ik geen slaapplaatsen meer over heb.

Bon siman!
Ayo, Xx Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 6573

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 13 Juli 2016

Caribbean 2.0

Landen bezocht: