The flying Auditor - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Coljee - WaarBenJij.nu The flying Auditor - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Coljee - WaarBenJij.nu

The flying Auditor

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 April 2016 | Aruba, Aruba

Bon tardi,

Weer een maand je verder en wat Is er allemaal gebeurt, lots of shit.
Veel op Aruba ben ik niet geweest. I was flying.

Het leven van een accountant gaat niet over rozen, maar wel Door de lucht.
De afgelopen weken heb ik veel op Curaçao gewerkt. Een van onze klanten heeft ook daar vestigingen en daarvoor moeten wij toch echt die kant op. Het volgende gebeurde.

Toen ik de maandag na Sint Maarten terug kwam op kantoor, kwam mijn collega mijn kantoor binnen lopen, Esther kan jij om 4 uur op het vliegtuig naar Curaçao. Ach ja waarom ook niet. In het vliegtuig en daar gaat ie weer. Binnen 24 uur Had ik ineens 3 vluchten gemaakt, de hele week Had ik op curaçao gewerkt en op goede vrijdag vloog ik s ochtends weer terug naar Aruba. Lang weekend gelukkig. Ik heb een groot deel van het weekend slapend doorgebracht, reizen maakt je moe. Al ben ik wel alle avonden wezen dansen. Toch best fijn na een week hard werken.

Aanvankelijk dacht ik dat ik de rest van de maand niet meer weg zou moeten, planning veranderd en op zondag 3 april vloog ik weer terug naar Curaçao dit keer voor 2 weken, tussen Door ben ik nog 2 dagen op Bonaire geweest voor werk, ja ik vlieg wat af. Op Bonaire had ik mooi de tijd om samen met Lianne te eten, de enige keer in die week dat ik even niet alleen Was savonds. Wat had ik dat nodig ik voelde me best alleen, op Aruba ken ik best wel wat mensen en als ik ze wil zien dan ga ik daar gewoon heen. Maar nu Was ik helemaal alleen, dat maakte dat ik het Skype op zondag met een vriend en het bellen met mijn ma zo veel meer waardeerde dan dat ik normaal al doe. Ik voelde me echt alleen. De afgelopen week vond ik wat zwaar, ik wilde gewoon graag naar huis. Toen ik gisteren avond weer terug Was, voelde het alsof ik echt thuis thuis Was. Goed teken dat ik Aruba als mijn thuis zie nu

Soms kom je leuke mensen tegen onderweg. Gisteravond kwam ik een echtpaar tegen uit The US. Ze moesten on verwacht overstappen in curaçao en toen de vrouw de fokker 50 zag schrok ze denk ik een beetje, heb een praatje met hun gemaakt en verteld dat de vlucht niet langer duurt dan 20 minuten en dat het allemaal reuze meevalt. Vervolgens leerde ik ze een paar woorden Papiamento en vertelde ze over Aruba. Was leuk om even met die mensen te praten.

Hoe wel ik reizen echt niet erg vind, Was het deze maand misschien iets te veel. 10 vluchten in een maand. Normaal maak ik dat per jaar. Dit weekend doe ik niet zo veel. Vooral even Esther tijd en langs vrienden, eindelijk weer mensen om mij heen. Dat heb ik best gemist.

Nog 2.5 maand en ik kom weer even naar NL. Zie er naar uit om jullie weer even te zien. En daarna komt er al snel bezoek. Ik vermaak me hier prima dus.

Dushi's ik ga eten koken en daarna lekker naar de bar, ook dat heb ik gemist.
veel liefs vanaf The happy island

Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6589

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 13 Juli 2016

Caribbean 2.0

Landen bezocht: